Tatlı Tarifleri
Cheesecake
Post Page Advertisement [Top]


Oreolu Magnolia Tatlısı Tarifi

Son zamanların en popüler,en beğenilen bisküvisi ve son zamanların çok sevilen sütlü tatlı çeşitleri arasında olan magnolia tatlısının mükemmel birlikteliği olan Oreolu Magnolia Tatlısı Tarifi ile sizinle paylaşmak istiyorum.Bu güzel tarifi birçok kez denedim,yaptım ve son halinin misafirlerinizden yoğun övgü alacağından eminim.Favori tarifleriniz arasında yerini alacak bu nefis tarif hiç şüphesiz. Oreonun güzel ve lezzetli kremasının dokusu magnolia ya farklı bir yorum katıyor.Denemeye değer bir tarif, denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum..

Oreolu Magnolia Tatlısı Tarifi Malzemeleri;

  • 1 litre süt
  • 1 yumurta sarısı
  • 1 su bardağından bir parmak az toz şeker(şeker dengesini damak tadınıza göre ayarlamanızı öneririm)
  • 2  çorba kaşığı un
  • 3 tepeleme çorba kaşığı nişasta
  • Yarım paket sıvı krema(100 ml)
  • 1 paket şekerli vanilin
  • 2 paket oreo
  • Yarım paket bebe bisküvisi
  • İsteğe göre meyve.Ben tercihimi muzdan yana kullandım.

Oreolu Magnolia Tatlısı Tarifi Yapılışı;

  1. Öncelikle süt,un,şeker,nişasta ve yumurta sarısını bir tencereye alıp iyice karıştıralım.Topak topak olmadığından emin olduğumuz anda ocağa alalım.
  2.  Muhallbi fokurdamaya başlayana kadar sürekli karıştırmaya devam edelim.
  3. Kaynamaya başladığı anda ocaktan alalım ve ılımaya bırakalım.
  4. Bu güzel oreolu magnolia tarifimizin baş rolü olan oreolarımızı ortadan ayırıp kremalarını sıyıralım.
  5. Kremaları sıyırdıktan sonra kalan bisküvileri robottan geçirelim.İri şekilde çekilince 2-3 kaşık ayıralım.Bu ayrılan parçaları katlar arasına serperek oreoların aromasını daha çok hissedebiliriz.
  6. Ayırdığımız iri parçalar dışından kalan bisküvileri un kıvamına getirelim.Bebe bisküvilerinide aynı şekilde un kıvamına getirelim.İsterseniz ikisini karıştırabilirsiniz.Ben her kata farklı kullanmayı tercih ettim.Görüntü olarak çok güzel duruyor.
  7. Ilıyan muhallebimize oreo kremalarını,sıvı kremayı ve şekerli vanilini ilave edip çırpıcı ile pürüzsüz bir kıvam elde edelim.
  8. Meyve kullanacaksanız meyvelerinizide doğrayın.
  9. Sıra bu güzel lezzetleri birleştirmeye geldi.
  10. Oreolu Magnolia Tatlısı Tarifi ni servis etmeyi/sunum yapmayı planladığınız kuplarımızın/kaselerimizin veya benim gibi kavanozunuzun tabanına bisküvi serperek başlayalım.
  11. Son zamanlarda birçok pastahane ve kafede popüler olan kavanoz ile sunumu denemenizi tavsiye ederim.Oldukça şık duruyor..
  12. Kat kat olacak şekilde sırayla malzemeleri birleştirelim.Bisküvi-Muhallebi-bisküvi şeklinde katlarımızı tamamlayalım.
  13. İsterseniz iri parçalı olarak bıraktığımız oreo parçalarını muhallebi ile karıştırabilirisiniz.
  14. Meyve kullanacaksanız kenarları meyve ile görsel olarak zenginleştirebilirisiniz.
  15. Meyvelerinizi küp küp doğrayıp katmanlar arasına serpebilirsiniz.

Süsleme Önerisi: İçerisinde kullandığınız oreolardan başlangıçta birkaç adet ayırıp istediğiniz boyutta kesebilirsiniz. Ben 4e bölmeyi tercih ettim.Dilediğiniz gibi bu oreoları meyveler ile beraber konumlandırırız ve servis ediniz. Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bottom Ad [Post Page]